پيامك پيامك

هتل گردي

معايب پيامك


محدوديت فضاي تبليغ: پيامك‌هاي تبليغاتي به شركت‌هاي تبليغ‌كننده فضاي تبليغاتي پنل اس ام اس كمي مي‌دهد؛ يعني با كمترين تعداد پنل پيامك كلمات بايد پنل پيامك پيام خود را برسانند و به علاوه نمي‌توانند پنل اس ام اس جلوه‌هاي صوتي يا تصويري به پيام‌هاي خود اضافه كنند؛ اين پنل پيامك مساله خلاقيت تبليغ‌كننده  پنل اس ام اس را از بين مي‌برد. تكرار ناپذيري: از ديگر معايب بازاريابي پيامكي اين است كه پنل پيامك برخلاف تبليغات راديو و تلويزيون نمي‌توان آن  پنل پيامك را بارها تكرار كرد، مگر اينكه هر بار از متن‌ پنل اس ام اس هاي مختلفي پنل پيامك استفاده شود، البته اين كار نيز اثر اوليه را نخواهد داشت. پنل اس ام اس پي‌گير نبودن مشتري: در نهايت، درگير كردن مشتري در امور بازاريابي و تشويق وي براي دريافت مستمر پيامك هاي پنل اس ام اس شركت شما روي گوشي موبايل، پنل پيامك هميشه كار آساني نيست. پيامك هايي كه بدون اجازه مشتري فرستاده مي‌شوند، معمولا مورد توجه قرار نمي‌گيرند و احتمال اين كه مشتري آن را باز نكند پنل اس ام اس زياد است.



برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1396/7/17 ساعت: ۱۱ توسط:gardeshberimiran :

مزاياي بازاريابي پيامكي


دسترسي آسان به مشتري: اين روزها پنل پيامك همه با خودشان گوشي تلفن همراه دارند. روز به روز تعداد افرادي كه كانال‌هاي ارتباطي آنها از طريق تلفن پنل پيامك همراه توسعه مي‌يابد، در حال افزايش است. اين مساله فرصتي را به وجود مي‌آورد تا افرادي كه كسب و پنل پيامك كاري دارند پنل اس ام اس در هر موقعيتي به مشتري پنل پيامك خود دسترسي داشته باشند. با بازاريابي هدفمند براي مشتريان تان  پنل اس ام اس مي‌توانيد كسب‌وكار خود را با صرف هزينه و زمان كمتر توسعه دهيد. سريع و همگاني بودن: بهتر است پنل اس ام اس فعاليت‌هاي بازاريابي پيامكي هدفمند باشد و تنها مشترياني را مدنظر قرار دهد كه در كسب‌وكار در ارتباط پنل اس ام اس با شما هستند و دوست دارند اخبار كاري شما را بشنوند، در اين صورت به افرادي نزديك مي‌شويد كه تمايل دارند از تلاش‌هاي شما براي انجام كسب‌وكار مطلع شوند و نقش مهمي در موفقيت بازاريابي پيامكي ايفا مي‌كنند. در بازاريابي پيامكي، يك پيام كوتاه براي مشتري ارسال مي‌شود كه لازم است فرد  پنل اس ام اس  مورد‌نظر تنها چند ثانيه براي خواندن آن زمان صرف كند، در حالي كه در بازاريابي اينترنتي يا پستي، پنل اس ام اس بيشتر افراد ايميل‌ها پنل پيامك را نمي‌خوانند يا ممكن است پيام شما به spam فرستاده شود.هزينه كم، بازدهي بالا: طبق آمارهاي جهاني، احتمال باز كردن متن تبليغات پيامكي (اگر ارسال به صورت هدفمند و با پنل اس ام اس اجازه مشتري باشد) 97 درصد است و بيشتر پيام‌ها در اولين ساعتي كه آن را مي‌فرستيد، خوانده مي‌شوند. اين كار بسيار موثر پنل پيامك است و ميزان بازدهي 20 تا 70 درصد دارد (ميزان بازدهي بازاريابي اينترنتي تنها 15 درصد است.) به علاوه، نسبت به ديگر روش‌هاي بازاريابي كه قبلا استفاده مي‌كرديد، هزينه بسيار كمتري دارد.بالا بودن ميزان يادآوري و به‌خاطرسپاري پيام: چون اين پيام‌ها به طور  پنل اس ام اس مشخص و به وسيله شخصي‌ترين رسانه ارسال پنل پيامك مي‌شود، در ذهن گيرنده پيام نقش مي‌بندد و از قدرت اثرگذاري بالايي برخوردار است.



برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1396/7/17 ساعت: ۱۱ توسط:gardeshberimiran :