هتل هاي هتل هاي

هتل گردي

اطلاعات اساسي گردشگري


تا چندي پيش اطلاعات اساسي هتل هاي كيش در مورد ورود و خروج مسافران و مخارج آنها وجود نداشت در حال حاضر نيز در بعضي از هتل هاي كيش كشورها و  هتل هاي كيش مناطق اين اطلاعات چندان دقيق و جامع نيست و اطلاعات كمي نيز در اين زمينه كافي نيست. مي توان سياستهاي كلان را هتل هاي كيش در سه سطح تجزيه و تحليل كرد : 1- سطح خرد شامل تصميم هاي گرفته شده در سازمانها 2- سطح مياني هتل هاي كيش براي طراحي و تدوين اجراي سياستها 3- سطح كلان براي نظام هاي سياسي . روشن است هتل هاي كيش كه پيوند ميان اين سطح هم مهم و هم دشوار است . با ايجاد ارتباط ميان اين سه سطح مختلف هرگونه هتل هاي كيش تقسيم بندي در سياست و تدبير سياست گذاري گردشگري مشخص مي شود به هنگام مطالعه و تحقيق در هتل هاي كيش مورد سياستهاي كلان نه تنها بايد فرايندهاي سياستگذاري را مطالعه كرد بلكه هتل هاي كيش فعاليت هاي مربوط به تجزيه و تحليل كاربردي سياستها از جمله برقراري ارتباط دولت با لايه هاي مختلف اجتماعي و صاحبان صنايع  هتل هاي كيش را نيز مورد بررسي قرار داد.



برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1396/7/17 ساعت: ۱۱ توسط:gardeshberimiran :

تعيين استراتژي و سياستهاي گردشگري


 طراحي و تدوين هتل هاي شيراز استراتژي مشخص و سياستهاي كلان از عمده ترين وظايف دولتهاست. از آنجا كه گردشگري سهم هتل هاي شيراز عمده اي در هتل هاي شيراز سياست كلان كشورها ايفا مي كند. بنابراين كشورهاي صنعتي و همچنين ر  كشورهاي در حال توسعه به هنگام برنامه ريزي به  عنوان ابزارهاي موثر در  ادامه روند توسعه سياسي ، فرهنگي هتل هاي شيراز ، اقتصادي به گردشگري توجه مي كنند . آمارها بيانگر جايگاه ويژه وممتاز اين صنعت در استرتژيهاي هتل هاي شيراز توسعه كشورهاي جهان به خصوص كشورهاي در حال توسعه كه از منظر اقتصادي در سطح پايين تري قرار دارند مي باشد . بنابراين ضرورت نگرش صحيح واصولي و نظام مند و بهره گيري از روشهاي علمي مناسب هتل هاي شيراز از اين صنعت بيش از هر زمان ديگري احساس مي شود. سياستگذاري و طراحي سياستهاي مربوط به گردشگري تحت تاثير ساختارهاي رسمي ، حكومتي هتل هاي شيراز و ديگر ويژگي نظام سياسي قرار دارد بنابراين به علت آنكه هتل هاي شيراز هنوز از مفاهيمي چون گردشگر و گردشگري اتفاق نظر وجود ندارد و فرايندهاي سياستگذاري كاملا پذيرفته هتل هاي شيراز نشده تجزيه و تحليل سياستهاي گردشگري كمي با دشواري همراه است پس با مشاركت دادن و مطلع ساختن مردم از برنامه ريزي ها و سياست گذاري ها و شيوه نوع انتخاب مديران و بيان هتل هاي شيراز اثر بخشي سياستهاي گردشگري و تهيه اطلاعات كمي و كيفي  مي توان سياستهاي مناسبي را با استفاده از تحقيقات علمي و استانداردهاي بين المللي طراحي نمود . بنا بر عقيده كاسترز (1984 ) گردشگري هتل هاي شيراز دانش چند رشته



برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1396/7/17 ساعت: ۱۱ توسط:gardeshberimiran :

شيوه شناخت جامعه شناسانه جهانگردي


 جهانگردي پديده اي اجتماعي است و اين مساله هتل هاي مشهد موجب شده است تا جامعه شناسان توجه خود را به جنبه هاي اجتماعي جهانگردي مانند:  هتل هاي مشهد رفتارهاي افراد و گروهها در رابطه با جهانگردي و اثرات جهانگردي بر جامعه معطوف سازند در هتل هاي مشهد اين شيوه طبقات اجتماعي ، معيارهاي اخلاقي ، و ارزشهاي انساني رفتارها و هنجارهاي گروهي . آداب و رسوم مردم ميزبان و ميهمان در مقوله جهانگردي مورد بررسي واقع مي شود . جهانگردي به عنوان يك پديده هتل هاي مشهد اجتماعي و فرهنگي در روابط بين جوامع و هتل هاي مشهد فرهنگها اثرات عميق بر جامعه و مردمان آن به جاي مي گذارد . هتل هاي مشهد و منشا تغييرات و تحولات را الگو برداريهاي گوناگون مي شود . از اين رو اين شيوه در شناخت جهانگردي هتل هاي مشهد ارزش و اهميت فرواني داراست



برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1396/7/17 ساعت: ۱۱ توسط:gardeshberimiran :

جهانگردي و گردشگري


كه اگرچه جهانگردي را مي توان يكي از كامل ترين انواع ارتباطات دانست اما اين پديده نيز همانند ديگر اشكال ارتباطات از تاثير آنچه در اصطلاح « اخلال » يا « پارازيت » هتل هاي كيش در فراگرد ارتباطي مي خوانيم در امان نيست . اخلال در  ارتباط مي تواند روي هر يك از عناصر آن تاثير هتل هاي كيش گذارد . و در نهايت فراگرد ارتباط را با مشكل هتل هاي كيش روبرو كند يا به قطع آن منجر شود اگر ارتباط ميان دو نفر يا بيشتر نتواند بر همدلي ميان آنان بيفزايد بي شك مقصود اساسي از ارتباط حاصل نشده و در اصطلاح تخصصي ارتباط با اخلال مواجه شده است افزون بر اين اخلال را مي توان از منظر دگرگوني اجتماعي مورد هتل هاي كيش ارزيابي قرار داد . جهانگردي يكي از سرچشمه هاي برونزايي دگرگوني در هر جامعه است .  هتل هاي كيش از طرفي هر نوع توسعه الزاما بادگرگونيهاي همراه خواهد بود . بنابراين جهانگردي و توسعه آن متضمن هتل ترنج كيش تاثير مثبت و منفي ، مستقيم و غير مستقيم ، ملموس و ناملموس ، و كمي و غير كمي خواهد بود . هتل هاي كيش جداي از تاثيرات كمي جهانگردي كه در سيماي توليد ناخالص داخلي جهانگردي ، ارزش افزوده جهانگردي ، درآمد حاصل از جهانگردي بين المللي ، ترازنامه مالي جهانگردي و غيره تبلور مي يابد. اثرات هتل هاي كيش غير كمي هم بر آن مترتب است از جمله تاثرات غير كمي جهانگردي و منافع و مشكلاتي است هتل هاي كيش كه اين پديده براي جامعه محلي و الگوهاي فرهنگي آن به همراه مي آورد .



برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1396/7/17 ساعت: ۱۱ توسط:gardeshberimiran :

مفهوم جامعه شناسي جهانگردي


در اين بحث ابتدا به اهداف و انگيزه هاي جهانگردان و طبقه بنديهايي ازآنها بررسي مي شود و سپس موضوع مهم جامعه شناسي جهانگردي هتل اصفهان و يا به عبارتي بررسي ارتباط متقابل جهانگرد و ميزبان مورد بحث و تحليل قرار مي گيرد . در چند هتل هاي شيراز دهه اخير افزون بر شاخه هاي هتل هاي شيراز گوناگون جامعه شناسي . جامعه شناسي جهانگردي نيز به پيشرفتهايي هتل اصفهان نائل شده است . اين هتل هاي شيراز اثرات متقابل شرايط زندگي اجتماعي و فرهنگي جامعه ميزبان و جهانگردي را مورد مطالعه و بررسي قرار مي دهد . بطور مثال ، به اين پرسشها پاسخ مي دهد كه هتل اصفهان آيا رژيم سياسي ، وضعيت اقتصادي ،  هتل هاي شيراز درجه و ميزان تعليمات و آموزشهاي عمومي پيشرفت صنعتي ،سن شهروندان ... بر كميت و كيفيت جهانگردي هتل هاي شيراز تاثير دارد يا نه؟ از طرف ديگر آيا جهانگردي هتل اصفهان بر فرهنگ و زندگي اقتصادي ،سلامت عمومي ... اثر مي گذارد يا خير؟ از ديدگاه جامعه شناسي هتل اصفهان ارتباطات جهانگردي به عنوان يكي از ارتباطات در درون حكومت رسانه ها مي تواند كامل تر بودن آنها از لحاظ توان و ارزش ارتباطي نسبت به رسانه هاي ديگر را نشان دهد . در اين نوع ارتباط به جاي رسانه هاي بي جان با انسان به هتل اصفهان عنوان رسانه اي بسيار پيچيده و كارآمد همراه با تمام امكانات ارتباطي ويژه آن مواجه يم و جهانگردي بر خلاف ديگر انواع ارتباطات نه تنها پيام كه تمام نظام ارتباطي با همه ويژگي هاي انسان جابه جا مي شود . مجادله درباره اهميت بيشتر پيام يا ابزار كه يكي از مجادلات هتل اصفهان بنيادي دانش ارتباطات است هتل هاي شيراز در جهانگردي معني ندارد . چه به اهميت پيام معتقد باشيم و چه به اهميت ابزار و كانال در اينجا هتل هاي شيراز هم پيام و كانال هر دو انسان است



برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1396/7/17 ساعت: ۱۱ توسط:gardeshberimiran :

واژه گردشگري الكترونيكي


به معناي كسب و كار الكترونيكي در مسافرت رزرو هتل مشهد و گردشگري و به معناي ديجيتالي شدن همه فرايندها و زنجيره هاي ارزش در گردشگري هتل هاي مشهد مسافرت ، ميهمان پذيري و صنايع فروش غذا ست . از لحاظ عملياتي شامل تجارت الكترونيكي IT براي حداكثر ساختن كارايي و اثربخش موسسات گردشگري است . به ديگر سخن گردشگري هتل هاي مشهد الكترونيكي عبارت است: از به كارگيري فن آوري نوين براي ارئه سرويسهاي مورد نياز گردشگران با استفاده از فن آوري اطلاعات، رزرو هتل مشهد ارائه سرويسهاي مورد نياز گردشگران ساده تر با كيفيتي بالاتر هتل هاي مشهد و هزينه اي كمتر انجام مي پذيرد رزرو هتل مشهد و درواقع ET ارائه الكترونيكي كليه سرويسهايي است كه در گذشته گردشگران به صورت سنتي از آنها استفاده مي كردند به اضافه سرويسهايي كه به واسطه فن آوري اطلاعات ميسر شده اند و با استفاده از فن آوريهاي جديد گردشگري با مراجعه به يك سايت  هتل هاي مشهد معتبر ET كليه سرويس هاي  رزرو هتل مشهد مورد نياز براي سفر خويش را دريافت كرده و با كيفيت، سرعت، قيمت  مناسب به خواسته هاي خود دست مي يابد . سرويسهايي كه گردشگري الكترونيكي مرسومند عبارتند از : اطلاع رساني شفاف رزرو هتل مشهد ، دقت و اعتبار، انجام كليه تشريفات اخذ ويزا، رزرو هتل ها هتل هاي مشهد و مراكز تفريحي ، سياحتي رزرو هتل مشهد ، رزرو اجاره وسايل نقليه ، اخذ بليت هواپيما ، اتوبوس هتل هاي مشهد و قطار هتل هاي مشهد و بسياري از سرويس هاي ديگر كه روز به روز ايجاد مي شود . ويژگيهاي سايت اينترنتني ET: اطلاع رساني الكترونيكي 2- ويزاي رزرو هتل مشهد الكترونيكي 3- رزرو فروش اينترنتي بليط 4- هتل داري الكترونيكي 5- برنامه ريزي مقصد.



برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1396/7/17 ساعت: ۱۱ توسط:gardeshberimiran :